פרסום עסקים למכירה – אל תקלו ראש!!!

 

פרסום עסקים למכירה – אל תקלו ראש!!!

 כאשר מדברים על פרסום עסקים למכירה יש לדעת כי פרסום טוב במקומות הנכונים הוא אחד המפתחות הגדולים והטובים שיש להצלחה.

חברים, כאשר מדברים על פרסום עסקים למכירה יש לשים לב כי הדורות השתנו מאד במהלך הזמן. אם לפני חמישים שנה פרסום עסק היה מאוזן לאוזן: "דוד שלי מוכר נגריה ליד שוק הפשפשים, תשאל את אחיך אם הוא מכיר משהו", או לכל היותר פרסום בעיתון הארצי, הרי שהיום העולם הוא כפר גלובלי קטן ומוכר. היום פרסום באינטרנט, וברשתות החברתיות מגיע לקהל יעד עצום ויש לדעת איך לנצל זאת בצורה הנכונה.

הכרתי אחד שהשקיע רבות בפרסום ב'גלובס' ולא היה מוכן לפרסם באינטרנט. אני לא משנה דרכי עבודה ישנים וטובים. הוא אמר לי. פרסום ב'גלובס' הוא דבר מצוין אמרתי לו אך עליך להבין כי גם אם אתה לא משנה דרכי עבודה, העולם משנה ומשתנה בגדול. כל דקה.

בפרסום עסקים למכירה עלינו להשתמש בכל הכלים השיווקיים העומדים לרשותנו. יש להכיר בכך ששימוש ברשתות החברתיות מוביל לחשיפה רחבה הרבה יותר משניתן היה לחלום בעבר. היום העולם קטן מאד, והנגישות למידע קלה מאד.

באתרים כמו 'מונופולי' , 'יד שתיים' וכו' עשרות אלפי איש משוטטים בכל יום ויש לבדוק על פי הקריטריונים של העסק מי יהיה מעונין בו, ולהנגיש את המידע לקהל היעד הרצוי .

בפרסום עסקים למכירה עלינו גם לבדוק שאנו מפרסמים נכון. החכמה היא לא רק לחשוף בכל מקום אלא לדעת מה לחשוף, האם בדקת את נקודות החוזקה של העסק? את היתרונות הבלעדיים שהם רק שלו? האם הפרסום שלך אכן משקף את מעלותיו הספציפיים של העסק או שאלו גיבובי מילים חסרות טעם?

כמו כן כשמדברים על פרסום עסקים למכירה חשוב לזכור שלעולם לא נדע מהיכן יגיע קונה פוטנציאלי לעסק. לפעמים ההצלחות הכי גדולות מתחילות מטעויות. לפעמים אנשים חושבים שפרסום עסקים למכירה הוא במקום ספציפי. באתרX או בעיתוןY , אך האמת היא שלעולם לא נדע מהיכן יגיע הקונה המיוחל . פרסום הוא כמו זרע באדמה, אתה שותל , שותל, שותל, לך תדע אולי יום אחד במקום בו בכלל לא זכרת שהיית יצמח עץ פירות מרשים?

פרסום טוב נכון ומדויק הוא כמו חץ.

מאחל לכם בול פגיעה-

 

הכותב עופר עזרא יועץ עסקי מתווך עסקים
מנכ"ל הבוטיק בית השקעות
Butiq.co.il
050-2584053